donderdag 24 februari 2022

Zorg voor een "voor" en "na" foto

Zorg voor een "voor" en "na" foto



   De “voor” en “na” foto is een bekend hulpmiddel uit de wereld van de cosmetica;

    Ook iets als "de cijfers van toen en nu" kan werken;

    Heel duidelijk moet zijn dat cijfers niet bewerkt kunnen zijn, anders is de geloofwaardigheid direct verdwenen.



De “voor” en “na” foto

Een techniek die we vooral in de wereld van de cosmetica nog wel eens toegepast zien worden, is de “voor” en “na” foto. Uiteraard slaat deze foto op de situatie vóór dat ons product werd ingezet en het resultaat nadat ons product gebruikt is. En zou je de verbetering goed moeten kunnen zien. Zo niet, dan is het beter om de foto weg te laten. 

Zorg wel voor een goede en vooral geloofwaardige foto

Hoewel dit een goede indruk kan geven, moet het wel heel goed gedaan worden. Het mag niet overduidelijk uit Photoshop of een vergelijkbaar product komen. Want dan is het middel erger dan de kwaal. Het geeft je bezoekers van je website dan het gevoel dat ze vals voorgelicht worden. En daar schiet natuurlijk helemaal niemand iets mee op.

  • Of maak gebruik van cijfers met tekst erbij als: “de omzet vóór en nadat we….”

Maar doe dit alleen mits de cijfers duidelijk en aantoonbaar niet bewerkt kunnen zijn. In dat geval kan het een goed hulpmiddel vormen om je lezers te overtuigen van de perfecte werking van je product.

Tot slot

Er zijn vele manieren van promotie bij kunst. Op de website van Team Jetje zijn er vele terug te vinden en vaak tot in detail uitgewerkt. Ga dus naar https://teamjetje.blogspot.com




 LEES JIJ JETJE'S DAG OOK AL?


 

Meer informatie over Team Jetje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten