woensdag 23 februari 2022

Bied (potentiële) klanten regelmatig een gratis cursus aan

Bied (potentiële) klanten regelmatig een gratis cursus aan



    Veel mensen zijn gek op cursussen. Iets nieuws leren is vaak nog een sterke drijfveer;

    Een workshop of cursus is geweldig uit reclameoogpunt. Je naam wordt met regelmaat genoemd en je komt goed over. Je weet waarover je praat;

    Een eenvoudige autoresponder kan hier wonderen verrichten.


Maak eens een cursus of een workshop

Sommige onderwerpen zijn wat complexer en lenen zich ervoor om een beschrijving te maken, die we op kunnen splitsen in een aantal losse stukken tekst. Elk stuk tekst kan dan op zich als een hoofdstuk uit een soort schriftelijke cursus worden gezien.

Verzend je cursussen geautomatiseerd. Dat is ideaal

Die cursussen worden dan met grote regelmaat verzonden via een autoresponder systeem. Het voordeel daarvan is, dat je bij elke les een reclameboodschap mee kunt zenden.

Door de herhaling is ook het reclame-effect groot

Daarnaast is het bekend dat in de reclame vooral herhaling werkt. Volgens sommige goeroes is het van belang, dat je boodschap minstens zeven keer wordt gezien, alvorens de klant tot enige actie zal overgaan. Bij een schriftelijke cursus kun je dat aantal al heel snel halen.

Content verspreiden in de vorm van cursussen heeft mogelijkheden

Kortom, je content verspreiden in de vorm van gratis cursussen heeft de nodige voordelen. Je kunt verschillende cursussen en workshops aanbieden, op verschillende niveaus. Sommige cursussen of workshops kunnen gratis zijn, andere mogen iets kosten. Maar houd altijd de kwaliteit van je cursus in het oog, want dat is van het grootste belang. Het is toch een soort visitekaartje. 

Tot slot

Er zijn vele manieren van promotie bij kunst. Op de website van Team Jetje zijn er vele terug te vinden en vaak tot in detail uitgewerkt. Ga dus naar https://teamjetje.blogspot.com




 LEES JIJ JETJE'S DAG OOK AL?


 

Meer informatie over Team Jetje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten