dinsdag 22 februari 2022

Vertel alles over je geweldige nazorg

Vertel alles over je geweldige nazorg



    Nazorg na aankoop is bij veel bedrijven slecht geregeld;

    Hier ligt een mooie kans voor je om positief op te vallen;

    Maak de klant goed duidelijk waarom jij er zo uitspringt.



De nazorg na aankoop is meestal slecht geregeld

Je klanten zijn meestal gewend dat de nazorg van bedrijven bedroevend slecht geregeld is. Nadat de koop is gesloten lijkt men je bestaan verder vergeten te zijn.

Verras je klanten door een goede nazorg te leveren

Het is daarom niet echt moeilijk om er qua nazorg en klantvriendelijkheid uit te springen. Zorg er voor dat men met vragen altijd bij je terecht kan. Bij sommige producten kan een gratis consult wellicht nuttig zijn.

Geef duidelijk aan wat jou hier zo anders maakt

Leg dit alles duidelijk uit op je website. Vertel wat je te bieden hebt en benadruk op een subtiele manier de verschillen met andere bedrijven die minder service bieden dan jij.

Tot slot

Er zijn vele manieren van promotie bij kunst en een goede nazorg na een aankoop is er daar eentje van. Op de website van Team Jetje zijn vele tips, suggesties en ideeën terug te vinden en vaak tot in detail uitgewerkt. Ga dus naar https://teamjetje.blogspot.com




 LEES JIJ JETJE'S DAG OOK AL?


 

Meer informatie over Team Jetje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten