dinsdag 22 februari 2022

Ook mensen die niets kopen zijn interessant

Ook mensen die niets kopen zijn interessant



    Het is heel interessant om te weten, waarom klanten niets bij je kopen. Wat dat betreft kan ook negatieve feedback heel interessant en leerzaam voor je zijn;

    Bij kunst kan dat gewoon een onschuldige kwestie van smaak zijn;

    Het geven van een mening moet buitengewoon eenvoudig zijn wil iemand het gaan doen. 

 

Vraag mensen ook gewoon waarom ze niet kopen

Het is niet alleen interessant om te weten waarom mensen gebruik maken van je aanbod en op je link klikken, maar het is natuurlijk even interessant om te weten waarom mensen dat niet doen. Je komt er alleen niet zo heel gemakkelijk achter.

De meeste bezoekers gaan geen mening geven

Daarvoor kun je een antwoordformuliertje opnemen aan het einde van de pagina. Overschat het aantal mensen, dat een boodschap achter gaat laten niet. Het zullen er beslist niet veel zijn, die de moeite nemen, maar degenen die het wel doen, kunnen waardevolle informatie leveren.

Maak het achterlaten van een mening heel eenvoudig

Een formulier moet anoniem en supersimpel in te vullen zijn. Een tekst veldje en een verzendknop zijn al voldoende. Uiteraard kun je de mogelijkheden bekijken van een kleine beloning voor het achterlaten van een mening. Het formulier moet dan technisch zo ingericht worden, dat die beloning alleen ter beschikking komt van die mensen,  die je formulier hebben ingevuld.

Kunst wordt niet gekocht, omdat het gewoon de smaak van de mensen niet is

Bedenk ook dat mensen je kunst vaak niet kopen, omdat het hun smaak niet is. En dat mag. Het zegt ook helemaal niets over de kwaliteit van je kunst die je maakt, dus trek het je niet op een negatieve manier aan.

En tot slot

Er zijn trouwens nog een groot aantal manieren om promotie voor je kunst te maken Op de website van Team Jetje zijn er vele terug te vinden en vaak tot in detail uitgewerkt. Ga dus naar https://teamjetje.blogspot.com




 LEES JIJ JETJE'S DAG OOK AL?


 

Meer informatie over Team Jetje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten