dinsdag 22 februari 2022

Niemand zal je uitspraken geloven. Niemand!

Niemand zal je uitspraken geloven. Niemand!



    Je gelooft toch zelf de reclame die je krijgt ook niet? Nou dan!;

    Alleen met echte bewijzen van je claims, maak je een redelijke kans;

    Werk veel met grafieken en ander wiskundig aandoend bewijs. Onderbouwing is van groot belang.

Geloof je zelf al de reclame die je krijgt?

Mensen zijn niet meer geneigd om reclame te geloven. Waarom zouden ze? Geloof je de reclame die je zelf krijgt wel, dan? Nee toch? Er wordt teveel onzin verkondigd om alles nog serieus te nemen. 

Een stevig bewijs is wel nodig

Dus als je met een bewering over je product komt, dan zul je die bewering wel moeten staven met enig bewijs. Sterker nog, met zeer harde bewijzen. Anders gelooft niemand wat je te vertellen hebt.

Grafieken en dergelijke werken vaak wel, maar zijn niet altijd relevant

Wat goed werkt zijn grafieken, metingen en dergelijke, maar die zijn niet voor elk product van belang. Een review op een andere website kan helpen, zolang het niet al te duidelijk om een wederdienst gaat, want dan werkt het eerder tegen je.

Een positief oordeel van een derde is van belang

Een oordeel van een onafhankelijk expert is nuttig. Altijd een goede garantie geven, eventueel een lijst met klanten (pas op voor hun privacy), foto’s van klanten met je product en noem maar op.

Besteed veel tijd aan je geloofwaardigheid

Besteed er tijd en aandacht aan om je teksten te schrijven. Maar besteed minstens evenveel bewijs aan het maken van een geloofwaardig geheel.

Tot slot

Er zijn vele manieren van promotie bij kunst, waar zeker geloofwaardige technieken bij zijn die je rustig gebruiken kunt. Op de website van Team Jetje zijn er vele terug te vinden en vaak tot in detail uitgewerkt. Ga dus naar https://teamjetje.blogspot.com




 LEES JIJ JETJE'S DAG OOK AL?


 

Meer informatie over Team Jetje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten