donderdag 24 februari 2022

Laat een zogenaamde BN'er je product aanprijzen

Laat een zogenaamde BN'er je product aanprijzen



    Het is altijd beter dat een ander je product of je werk aanbeveelt, dan wanneer je dat zelf doet;

    Nog beter is het, als je werk aanbevolen wordt door iemand die men al kent en die daarmee een soort van vertrouwen heeft;

    Zorg wel dat de uitstraling van de degene die de aanbeveling doet, een beetje bij het product past.



Een bekende Nederlander inzetten kan nooit kwaad

Het kost een paar centen,  soms zelfs meer dan een paar, maar het kan lonen om een bekende Nederlander je product aan te laten prijzen.

Zet eventueel een bemiddelingsbureau in

Zoek op internet naar een bemiddelingsbureau voor dit soort zaken. Er zijn er meerdere, vaak ook vermomd als sprekersbureau etc.

Je product kan er autoriteit van krijgen

Het inzetten van een bekende Nederlander kan in bepaalde branches uitstekend werken, omdat het product er een vorm van autoriteit door krijgt. Maar zorg wel dat het soort persoonlijkheid van de bekende Nederlander een beetje past bij je product. Kijk uit voor vreemde combinaties, want bedenk dat elke BN'er ook een soort van profiel en imago heeft.

Kijk uit wie je voor welk concept in zou zetten

Een komiek een financieel product aan laten prijzen, zal bijvoorbeeld slecht werken. Maar je fietsenwinkel door een bekende wielrenner laten promoten werkt juist prima.

Leg alles ook op video vast voor toekomstig gebruik

Zorg dat alles goed op foto en video wordt vastgelegd voor toekomstig gebruik. Dan kun je er toch nog gebruik van maken en zijn de kosten uit te smeren over een langere tijd.

Tot slot

Er zijn vele manieren van promotie bij kunst. Op de website van Team Jetje zijn er vele terug te vinden en vaak tot in detail uitgewerkt. Ga dus naar https://teamjetje.blogspot.com




 LEES JIJ JETJE'S DAG OOK AL?


 

Meer informatie over Team Jetje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten