vrijdag 25 februari 2022

Geef vaste klanten iets extra's

Geef vaste klanten iets extra's



    Vaste klanten zijn in veel opzichten van belang en moet je koesteren;

    Laat je vaste klanten altijd weten dat je hen waardeert;

    Zorg regelmatig voor iets extra's voor je vaste klanten, zodat ze ook het gevoel krijgen en houden dat ze belangrijk voor je zijn.



Laat zien dat je loyaliteit waardeert

Vaste klanten waarderen het altijd als je laat merken, dat je loyaliteit waardeert. Dat kunt je al laten blijken in je e-mails, bijvoorbeeld door aanbiedingen of andere bijzonderheden eerder te versturen, dan dat je naar anderen doet. Ook in de tekst kunt je dan zinspelen op het feit dat je weet dat ze al lang klant bij je zijn en dat je dat zeer waardeert.

Je kunt klanten bijna niet teveel waarderen

Het is vrijwel niet mogelijk om teveel waardering voor je klanten te laten blijken, tenzij je zo gaat overdrijven dat het ongeloofwaardig wordt.

Je kunt gaan zorgen voor exclusiviteit

Of geef je klanten exclusiviteit. Zorg bijvoorbeeld voor een product, dat alleen voor de loyale klanten op te halen is.

Ga werken met een puntensysteem of een bonussysteem

Een andere manier is een puntensysteem of een bonussysteem. Iemand die een bepaalde tijd klant is wordt beloond met een bonus en iemand die veel punten heeft gespaard, (die hij krijgt bij een aankoop,) ziet dat ook op de één of andere manier beloond.

Tot slot

Er zijn vele manieren te bedenken om beeldende kunst te promoten. Op de website van Team Jetje zijn de nodige voorbeelden terug te vinden Ga dus naar https://teamjetje.blogspot.com




 LEES JIJ JETJE'S DAG OOK AL?


 

Meer informatie over Team Jetje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten