Doe alsof de klant de aankoop al gedaan heeft
Maak het voor de lezer vanzelfsprekend, dat hij of zij de aankoop doet;
|
||
Zorg dat hij of zij de aankoop in gedachten al gemaakt heeft;
|
||
Spreek de lezer ook aan alsof de aankoop al een voldongen feit is.
|
Geef lezers een "al in bezit" gevoel
Spreek in je verkoopteksten tegen je lezer op een manier, alsof hij of zij de beslissing om je product te kopen al lang genomen heeft en het product al in bezit heeft.
Maak de aankoop een vanzelfsprekend iets
Dat geeft je lezers het idee dat aankoop eigenlijk een vanzelfsprekend iets is, waar eigenlijk helemaal niet over nagedacht behoeft te worden.
Laat je lezer leuke dingen doen met je product
Ook zorgt het feit dat de lezer het product als het ware al in bezit heeft, voor een bepaalde emotionele band met dat product. De lezer ziet zich er in gedachten al leuke dingen mee doen. Precies het gevoel dat je moet zien te bereiken, omdat dit er voor zorgt dat de drempel om je product aan te kopen direct een heel stuk lager komt te liggen.
Spreek je lezer toe alsof hij of zij jouw product al heeft
Gebruik bijvoorbeeld een zin als: “Wat ga je nu als eerste kopen? Nu ons product voor een extra inkomen van 500 euro per maand zorgt?”
Tot slot
Er zijn vele manieren om kunst aan de orde te stellen. Op de website van Team Jetje zijn vele methoden en technieken op het gebied van kunstmarketing terug te vinden. Ga voor allerlei tips, ideeën en suggesties dus naar https://teamjetje.blogspot.com
Geen opmerkingen:
Een reactie posten