woensdag 23 februari 2022

Doe alsof de klant de aankoop al gedaan heeft

Doe alsof de klant de aankoop al gedaan heeft



    Maak het voor de lezer vanzelfsprekend, dat hij of zij de aankoop doet;

    Zorg dat hij of zij de aankoop in gedachten al gemaakt heeft;

    Spreek de lezer ook aan alsof de aankoop al een voldongen feit is.


Geef lezers een "al in bezit" gevoel

Spreek in je verkoopteksten tegen je lezer op een manier, alsof hij of zij de beslissing om je product te kopen al lang genomen heeft en het product al in bezit heeft.

Maak de aankoop een vanzelfsprekend iets

Dat geeft je lezers het idee dat aankoop eigenlijk een vanzelfsprekend iets is, waar eigenlijk helemaal niet over nagedacht behoeft te worden.

Laat je lezer leuke dingen doen met je product

Ook zorgt het feit dat de lezer het product als het ware al in bezit heeft, voor een bepaalde emotionele band met dat product. De lezer ziet zich er in gedachten al leuke dingen mee doen. Precies het gevoel dat je moet zien te bereiken, omdat dit er voor zorgt dat de drempel om je product aan te kopen direct een heel stuk lager komt te liggen.

Spreek je lezer toe alsof hij of zij jouw product al heeft

Gebruik bijvoorbeeld een zin als: “Wat ga je nu als eerste kopen? Nu ons product voor een extra inkomen van 500 euro per maand zorgt?”

Tot slot

Er zijn vele manieren om kunst aan de orde te stellen. Op de website van Team Jetje zijn  vele methoden en technieken op het gebied van kunstmarketing terug te vinden. Ga voor allerlei tips, ideeën en suggesties dus naar https://teamjetje.blogspot.com




 LEES JIJ JETJE'S DAG OOK AL?


 

Meer informatie over Team Jetje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten