woensdag 23 februari 2022

Zorg altijd voor een mooie en hartelijke "follow up"

Zorg altijd voor een mooie en hartelijke "follow up"



    Leuk dat een klant bij je gekocht heeft, maar nu wordt het zaak die klant vast te houden;

    Bestaande klanten kopen sneller iets dan nieuwe klanten, omdat ze je kennen en vertrouwen;

    Houd dus altijd een warme vorm van contact met deze waardevolle relaties.



Bedank klanten voor hun belangstelling en de keuze voor jou of je bedrijf

Blijf altijd in contact met klanten door het verzorgen van een zogenaamde “follow up”. Dat zou bijvoorbeeld kunnen met een “bedankt voor je bestelling” e-mail of een aardigheidje toe te voegen. 

Follow ups zijn natuurlijk wel een opstapje naar een volgende bestelling

En die follow up heeft uiteraard wel een verwijzing naar een volgend product, liefst met een aanbieding erbij met een tijdelijk karakter…

Je klanten moeten het als eerste weten als er iets nieuws is

Ook blijf  je altijd  in contact met je klanten als je iets nieuws te melden hebt. Denk aan een nieuw product of een duidelijke verbetering of aanvulling op een bestaand product.

Denk je ook even aan je product catalogus?

Zoals we eerder hebben gezien, behoort ook het regelmatig toezenden van een product catalogus tot de verplichte nummers van de internet marketeer.

Tot slot

Er zijn vele manieren om kunst en kunstenaars onder de aandacht te brengen. Op de website van Team Jetje zijn vele vormen van aanpak terug te vinden. Ga dus naar https://teamjetje.blogspot.com




 LEES JIJ JETJE'S DAG OOK AL?


 

Meer informatie over Team Jetje

Kunstpromotie, promotie van kunst, hoe promoot je kunst, schilderijen promoten, beeldhouwwerk promoten,schilderijen verkopen, beeldhouwwerk verkopen, folloup, promotie voor nieuw product,belangstelling

Geen opmerkingen:

Een reactie posten