Zorg altijd voor een mooie en hartelijke "follow up"
Leuk dat een klant bij je gekocht heeft, maar nu wordt het zaak die klant vast te houden;
|
||
Bestaande klanten kopen sneller iets dan nieuwe klanten, omdat ze je kennen en vertrouwen;
|
||
Houd dus altijd een warme vorm van contact met deze waardevolle relaties.
|
Bedank klanten voor hun belangstelling en de keuze voor jou of je bedrijf
Blijf altijd in contact met klanten door het verzorgen van een zogenaamde “follow up”. Dat zou bijvoorbeeld kunnen met een “bedankt voor je bestelling” e-mail of een aardigheidje toe te voegen.
Follow ups zijn natuurlijk wel een opstapje naar een volgende bestelling
En die follow up heeft uiteraard wel een verwijzing naar een volgend product, liefst met een aanbieding erbij met een tijdelijk karakter…
Je klanten moeten het als eerste weten als er iets nieuws is
Ook blijf je altijd in contact met je klanten als je iets nieuws te melden hebt. Denk aan een nieuw product of een duidelijke verbetering of aanvulling op een bestaand product.
Denk je ook even aan je product catalogus?
Zoals we eerder hebben gezien, behoort ook het regelmatig toezenden van een product catalogus tot de verplichte nummers van de internet marketeer.
Tot slot
Er zijn vele manieren om kunst en kunstenaars onder de aandacht te brengen. Op de website van Team Jetje zijn vele vormen van aanpak terug te vinden. Ga dus naar https://teamjetje.blogspot.com
Kunstpromotie, promotie van kunst, hoe promoot je kunst, schilderijen promoten, beeldhouwwerk promoten,schilderijen verkopen, beeldhouwwerk verkopen, folloup, promotie voor nieuw product,belangstelling
Geen opmerkingen:
Een reactie posten