vrijdag 25 februari 2022

Stel veel "ja of nee" vragen

Stel veel "ja of nee" vragen



    Vragen in je verkoopteksten dwingen mensen onbewust tot nadenken;

    Zorg dat de antwoorden op die vragen de klant in de door jou gewenste richting sturen;

    En uiteindelijk leiden de vragen en antwoorden de klant naar het punt waar jij hem of haar hebben wilt.



Hoe meer vragen hoe beter, want vragen dwingen tot nadenken

Stel veel vragen in je verkoopteksten. De vragen zullen de aandacht van je lezer bij het onderwerp houden. En ze herinneren de lezer er wellicht aan, dat hij of zij misschien zelf ook een probleem heeft dat hij of zij opgelost wil zien. De vragen mogen dan ook best een beetje suggestief gesteld zijn. 

Dat levert dan vragen op als hier onder:

Voorbeelden van geschikte vragen:

  • Krijg je ook huiselijke problemen als je zonder geld zou komen te zitten?
  • Kun je doorleven in je huidige patroon als je jouw baan kwijt raakt?
  • Heb je ook wel eens het gevoel, dat je wat te zwaar wordt?

Dit soort vragen sturen de gedachten van je lezers

Dit soort suggestieve vragen drukken de gedachten van de lezers naar het probleem toe. En die vragen maken de emoties los die nodig zijn, om hem of haar tot actie aan te zetten. Bijvoorbeeld tot het kopen van een product of misschien wel van een kunstwerk.

Tot slot

Er zijn veel manieren om je promotie voor je kunst te regelen. Op de website van Team Jetje zijn vele manieren alvast voor je uitgewerkt. Ga dus naar https://teamjetje.blogspot.com




 LEES JIJ JETJE'S DAG OOK AL?


 

Meer informatie over Team Jetje


Geen opmerkingen:

Een reactie posten