Maak een combinatie-aanbod
Combineren van meerdere producten voor één prijs wordt vaak gedaan;
|
||
Zorg voor een duidelijk zichtbaar prijsverschil bij een combinatie-aanbod ten opzichte van de losse producten;
|
||
Praat ook eens met andere bedrijven over de mogelijkheden van een combinatie-aanbod. Het kan gemakkelijk een win-win situatie opleveren.
|
Samenwerking tussen verschillende bedrijven kan interessant zijn
Bekijk eens de mogelijkheden van samenwerking tussen verschillende bedrijven om daar een soort van pakketdeal van te maken.
Er zijn vele variaties op dit thema mogelijk
Verkoop je een boek over Italiaanse gerechten, verkoop dan een bon voor een maaltijd bij een Italiaans restaurant mee.
![]() |
Italiaans eten? Dat klinkt niet verkeerd |
Het kost uitzoekwerk, maar het kan ook lonend zijn
Het vraagt allemaal om het nodige uitzoekwerk en wat organisatie, maar het effect op je omzet kan heel goed zijn.
Het aantal combinaties is zo goed als onbeperkt
En tegenover het uitzoekwerk staat, dat het aantal combinaties dat je kunt maken bijna onbeperkt is. Begin altijd simpel met combinaties van twee producten en later kun je altijd nog uit gaan breiden.
Ook bestaande pakketten kun je altijd nog weer verder uitbreiden
Om in het bovenstaande voorbeeld te blijven: Dit pakket breidt je uit met korting op een vliegticket naar Italië. Ook dat vraagt uiteraard veel voorbereiding. Maar het zal zeker de nodige aandacht opleveren.
En dan tot slot
Er zijn een groot aantal manieren om je kunst te promoten. Op de website van Team Jetje zijn er al vele terug te vinden. Ga dus naar https://teamjetje.blogspot.com
Geen opmerkingen:
Een reactie posten